středa 2. prosince 2015

Tak jsem se do toho pustila...

...a sice nevím,kde na to vezmu čas,ale za zkoušku to stojí. Vítám vás na svém novém blogu,který bude věnovaný háčkování, klubíčkům, háčkům, návodům a prostě všemu tomu zamotanému šílenství,kterému jsem na mateřské propadla... Jako první se s vámi podělím o návod na roztomilého andělíčka ochranáře. A to co nejdřív, slibuju. Jen co zjistím,jak to blogování vlastně funguje a děti budou chvíli spát...
Pro začátek něco málo o mně. Jmenuji se Daniela, mám dvě úžasné holčičky a pod postelí asi milion klubíček. Někdy se to tak prostě stane. Z člověka nezručného se stane kutil domácí. Nikdy mi výtvarka nešla, až v práci jsem najednou vedla výtvarný kroužek. A zkoušela jsem tohle a támhleto a najednou byla doma krabice s ubrousky a lepidlem na decoupage. A další bedna s pedigem. A korálky. A pak jsem byla doma já, v bříšku měla překvápko a v ruce najednou háček a klubíčko. Krátký sloupek, dlouhý sloupek a první šišatá čepička byla na světě. Druhá už na tom byla líp. No a dnes už jsem jako velkovýrobna všeho možného, od čepiček přes vločky až k hračkám. A miluju to. Na krabice s ubrousky a pedigem se práší, na klubka mi prach spadnout nestihne. Všechny rychle proměním v něco originálního. A protože brzo bylo v bříško překvápko číslo dvě, dělám to zásadně po nocích a večerech. Ale stojí to za to. Konečně mám koníčka, který se stal koněm. A na sklonku roku jsem začala rozjíždět i obchůdek s klubíčky. Protože to prostě miluju!
Najdete mě na fleru www.fler.cz/danularosnicka a na facebooku jako stránku Rosniččino háčkování https://www.facebook.com/Rosni%C4%8D%C4%8Dino-h%C3%A1%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-156710337852637/ nebo skupinku Příze a knoflíčky u Rosničky https://www.facebook.com/groups/802881636482804/. Svoji prezentaci na internetu jsem začala rozjíždět teprve nedávno, a jelikož den má pouze 24 hodin, jde to nesmírně pomalu... ale jde to a doufám, že tak jak pečuju o své děti, bude se mi dařit pečovat o svůj blog, skupinku s přízemi i Fler obchůdek.
Mějte se krásně :-) a děkuju za přečtení :-) Daniela

2 komentáře: