středa 9. prosince 2015

Když má někdo velké oči...

...a neumí říct NE nejen ostatním, ale i sobě, dopadne jako já... dvacet rozdělaných háčkovaných věcí, napůl nemocná já, polovina dětí taky nemocných, napůl uklizeno, napůl uvařeno... ale kdo chce kam.... tímto si nechci stěžovat, hrozně mě to háčkování baví, leč jsem v prosinci lehce přecenila své síly a jsem zvědavá, jestli to vše stihnu. Ale jo, stihnu, znám se :-) 
Začalo to nevinně. Andělíčci pro paní učitelky. Vločky pro kamarádku. Čelenky pro jinou. Interaktivní kostka. Další vločky. Něco málo hodit na Fler. Krtek. Toho jsem nutně potřebovala pro mladší dceru, protože ho zákeřně kradla té starší a ta to nesla opravdu těžce. Taky krtka miluje. Mimochodem, byl to můj pátý krtek a trhla jsem s ním časový rekord! Byl hotový za tři dny, neuvěřitelné! Sice mu chybí ještě palečky na rukách, ale mladší dcerka si zatím nestěžuje (že by to bylo tím, že má 10 měsíců???) 


Následně jsem zjistila, že do pátku musím nutně uháčkovat Olafa. Kdo je to Olaf? To jsem dva týdny zpátky taky netušila... jenže dcerka se nám ve školce nakazila nemocí zvanou Ledové království, nebo taky pro znalce Frozen. A nutně chce na narozeniny dárek s nějakou tou hlavní hrdinkou. Jenomže... náš rozpočet už s tím jaksi nepočítal (navíc hračky s touto tématikou jsou opět a zase předražené, za značku se holt platí) a tak se hodí mamka háčkařka a hurá, sněhulák Olaf už je skoro na světě. Ještě mu chybí nožičky. A zub. 

A pak jsou tu moje věčné rukavice bezprsťáčky. Ty už asi letos mít nebudu, to vzdávám. A čepička pro mě. Čepka z dolphinky pro Stázi. A mohla bych pokračovat ještě tak na dvě strany... Ale nějakým zázrakem to důležité vždycky stihnu.
A co z tohoto článku plyne? Vlastně nic. Snad ještě tento týden sem vložím návod na ježečka chlupáčka (toho jsem dělala taky v prosinci, na přání) a na Fler vložím k zakoupení návod na interaktivní kostku. To určitě stihnu :-)
Teď si jdu dát čajík s medem, večer, až děti usnou, dodělám Olafa a budu doufat, že do soboty budeme všichni zdraví. Naše holčička má totiž třetí narozeniny. Tím pádem jsou to už tři roky mého hraní s háčkem. Neskutečné, jak ten čas letí :-) 
Mějte se krásně v tomto předvánočním čase! Dejte si punč, zapalte si svíčku a relaxujte. Třeba s háčkem v ruce :-) 

1 komentář:

  1. Hlavně to s tím předvánočním shonem nepřeháněj, ať si nezamotáš ruce ;) Já to letos chtěla vzít tak nějak lážo plážo, ale taky jsem si vymyslela pár projektů... No, uvidíme co z toho bude.

    OdpovědětVymazat